loading...
گروه سون
nagmeh بازدید : 314 نظرات (6)

سلام به همه بچه های قبیله ...

من امروز اومدم تا به مطلبی رو بهتون بگم...

من میدونم که همه شما باهم در ارتباط هستین و دوستین

اما متاسفانه این چند روزه چیزایی شنیدم که خیلی ناراحت شدم

یه سری شایعاتی که بوده که نمیدونم بر چه اساسی گفته شده و مطئنم همه شما هم میدونید درباره چی دارم صحبت میکنم

و این رو هم میدونید که گروه به این سایت سر میزنه و اصلا دوست ندارم این شایعات که نمیدونم از کجا اومده و کی مطرحشون کرده توی قبیله باشه

که البته اگر بدونم برخورد خیلی جدی خواهم داشت ...

قبیله دو مدیر داره که همتون هم میدونید / نجمه و عارفه / و همیشه اگر یکی از ما نبودیم یکی دیگه هست که به کارها و سایت رسیدگی کنه

حالا اگر یکی از ما به هر دلیلی چند روز نتونست بیاد این دلیل نمیشه که بقیه از این موضوع سوءاستفاده کنن...قبلا هم گفتم اصلا دلم نمیخواد توی

قبیله از این شایعات نامربوط بشنوم....

 

                                                                    nagmeh                

                                                                                                         

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/06/10 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام نجمه جان من الان حدود دو ماه بود به اینجا سر نزده بودم نه اینکه فکر کنی خدایی نکرده نخواستم نه من عاشق شما و گروه هستم ولی خوب نشد دیگه حالا بگذریم ولی بعد حدود دو ماه یهو دیدم شما داری میری که مثل اینکه برای یه سری شایعه هستش من نمیدونم جریان این شایعه ها چیه ولی خواهش میکنم نرو اینجا بدون تو و عارفه جون هیچ حال خوبی نداره یه خواهش دیگه هم داشتم اگه خودتون دیدید امکان هست وبه صلاحه به من هم بگید این شایعه ها چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط مونس در تاریخ 1393/05/16 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
من نمیدونم تو این مدتی که نبودم چه اتفاقاتی افتاده

ولی شایعات همیشه وجود داره چه راست چه دورغ

کسی که حرفی یا به قول خودون شایعه

حتما حسود یا اوغده ای بوده

پس خودتو ناراحت نکن نجمه جون

نمیدونم چی شده ولی ناراحت شدم


این نظر توسط maryam 7th در تاریخ 1393/05/09 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

نجمه توروخدابرگردیین!ب خدامن بدونه شماافسردگی میگیرم!نمیگم ازین شایعه خبرنداشتم.ب گوشه منم رسیده بود.ولی منم پخشش نکرده بودم.نجمه خوااااااااااااااااااااهش میکنم برگردین. اون جمله ی اولو کاااااملا جدی گفتم.نجمه توروجونه گروه ک میدونم خیلی برات عزیزه برگردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : nagmeh : مریم جون عزیزدلم... اینجوری نگو خب بالاخره قرار نیست که همه ما تا اخر عمر اینجا باشیم و همه چی همینطوری پیش بره.. همه ما همونجوری که یه روز اومدیم یه روز هم باید بریم این حقیقته...ولی عزیزمن ما که نرفتیم هستیم اینجا...پست جدید میزاریم و صلاح بدونیم جواب کامنت میدیم....من دوست ندارم ناراحتیت رو ببینم گلم

این نظر توسط elnaz khalilzadeh در تاریخ 1393/04/31 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام نجمه میدونم از دست ما خیلی ناراحتی من طرف تمتم بچه معذرت خواهی میکنم .خواهش میکنم برگرد به سایت ترو خدا میدونی چقد دوست داریم میشه دیگه ببشید بازم میگم خیلیییییییییی دوست دارم به خدا قسم حرف هایی که زدم هیچ کدوم شعار نیس همرو از ته دلم گفتم ما هممون عاشق گروهیم دوسشون داریم پس هیچ وقت پشت سرشون شایعه درست نمیکنیم.بایشکلکشکلک
پاسخ : nagmeh : امیدوارم اینطوری باشه الناز جان ما خوشحال میشیم

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/29 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

اومدم فقط بگم ايشالا هرچي سريعتركسي كه اين شايعرو درست كرده عقلش بيادسرجاشواين بحثاي مسخره كه ممكنه گروهم ناراحت كنه تموم كنه من به سهم خودم براش متاسفم!نجمه جون منم مث غزاله هيچي از اين شايعات نميدونم اميدوارم هرچي سريعترتموم شه!دوست دارمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط غزاله در تاریخ 1393/04/29 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام نجمه جون..........
عزیزم من نه از این مشکلی که پیش اومده خبر داشتم و نه دارم فقط خواستم بگم که بدونین چون انگار موضوع خیلی پیچیده و جدی شده......البته ببخشید اگه بی مقدمه اومدم و این حرف رو زدم ولی خوب واسم مهم بود که منو با بقیه بچه ها اشتباه نگیرین ..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1067
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 145
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,296
  • بازدید کلی : 325,119
  • کدهای اختصاصی