loading...
گروه سون
nagmeh بازدید : 338 نظرات (10)

سلام غزاله جون ازم این عکسو خواسته بودی البته نمیدونم دقیق همین بود یانه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/04 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

فدات شم نجمه عاشقتمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : nagmeh : قربونت برم منم همینطور..
پاسخ : عارفه:بله؟؟؟؟؟کی عشق منو دزدید

این نظر توسط لیدا در تاریخ 1393/02/02 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی من کار بر جدیدم .عارفه جون بهم خوش امد نمی گیشکلک
پاسخ : nagmeh : به قبیله خودت خوش اومدی عزیزم
پاسخ : عارفه:خوش اومدی عزیزم

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1393/01/15 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

آره بابا یه بار جواب دادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : nagmeh : عزیزم من به همه ایمیل هایی که برام میاد جواب میدم ... اگه ایمیل هم بزنی ببینم حتما جواب میدم....

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1393/01/15 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

پس چرا عارفه اینو داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من یه عالمه حرفای عاشقونه نوشته بودم!!!!!!!!!!!! آبروم رفت!!!!!!!!!!!!!!!! نجمه جون مگه نگفتی ایمیل بزن برات توضیح میدم؟؟؟؟؟؟ من زدم پس چرا جواب ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : nagmeh : ببین عزیزم ارش و کیارش درست هستن ولی امیر این نیست از خودش که پرسیدیم گفت باید به یاهوش بدین ...همونه فقط به یاهوش بزن....عزیزدلم من ایمیل ازت دریافت نکردم این ایمیل منه مطمئنی به این دادی؟.....nagmeh115@gmail.com

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1393/01/14 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من به ایمیل خصوصی امیر ایمیل زدم ولی نمیدونم چرا اسمش امیر فردین هست چرا اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی برای آرش نوشته بود آرش قنادی
پاسخ : nagmeh : بله اون ایمیل امیر نیست..ایمیل اقای فردینه

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1392/12/11 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

ولی من دیروز رفتم تو فیس بوک امیر عکسی از بچگی هاش ندیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط Faeze در تاریخ 1392/12/10 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

زينب جان عكس بچه گياى امير تو فيس بوك هست..
عارفه يا نجمه جون عكس كودكى هاى ارش و دارين كلا اصلا ديدين!؟!!شکلکشکلک
پاسخ : عارفه:سلام خانومی نه من با اینکه رابطم واقعااااا با آرش جان خوبه اما تا حالا عکس بچگیشونو ندیدم.

این نظر توسط زینب در تاریخ 1392/12/10 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

راستی اگه میتونید یه عکس از بچگی های امیر و آرش هم بذارین.
خیلی دوست دارم بدونم اونا چه شکلی بودن.شکلک
پاسخ : nagmeh : چشم
پاسخ : عارفه:حتما

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1392/12/10 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

کیارش الان خوشگلتره!!!!!!!!!!!!! آرشم همین طور... ولی امیر خوشگل بود و هست و خواهید ماند...شکلکشکلکشکلک
خدا میدونه چه قدر دوسش دارم!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : nagmeh : امیر شاهزاده زیبایی هست.....
پاسخ : عزیزم تو که ندیده میگی امیر خوشگله ببینیش چی میگی

این نظر توسط غزاله در تاریخ 1392/12/09 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

ممنون عزیزم دستت درد نکنهشکلک
پاسخ : عارفه : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1067
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 145
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 1,311
  • بازدید کلی : 325,134
  • کدهای اختصاصی