loading...
گروه سون
nagmeh بازدید : 470 نظرات (21)

اون دوتا مست چشات

منو خوابم میکنه

ذره ذره اون نگات

داره آبم میکنه

 

اون دوتا مست چشات

منو خوابم میکنه

ذره ذره اون نگات

داره آبم میکنه

 

داره میمیره دلم

واسه مخمل نگات

همه رنگی رو شناختم

من با اون رنگ چشات

 

مثل یک رویای خوش

پا گرفتی تو شبام

از یه دنیای دیگه

قصه‌ها گفتی برام

 

هنوز از هرم تنت

داره می‌سوزه تنم

از تو سبزه زار شده

خاک خشک بدنم

 

دستای عاشق تو

منو از نو تازه ساخت

دل نا باور من

جز تو عشقی نشناخت

 

داره میمیره دلم

واسه مخمل نگات

همه رنگی رو شناختم

من با اون رنگ چشات

همه رنگی رو شناختم

من با اون رنگ چشات

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط seven در تاریخ 1394/05/27 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام متاسفانه من این بار هم نتونستم برم کنسرت
کنسرتشون ماه بعد تمدید نمیشه یا اگه میشه چه روزی هستش خواهش؟میکنم بگید اخه می خوام از همین حالا برنامه ریزی کنم که بتونم برم ممنون

این نظر توسط seven در تاریخ 1394/05/04 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

وااااای خیلی خوبه فقط کاش میدونستم دقیقا چندم مرداده
میشه اگر تاریخ دقیقش مشخص شده بهم بگید اخه من تا حالا نتونستم برم کنسرتشون رو
مرسی نجمه جون
پاسخ : 14 مرداد

این نظر توسط seven در تاریخ 1394/05/03 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون که جواب دادید
ببخشید اما یه سوال دیگه هم داشتم گروه تا اخر تابستون تهران کنسرت داره ایا ؟
پاسخ : nagmeh : بله اواسط مرداد دارن...شهریور احتمالااا تور امریکاس

این نظر توسط seven در تاریخ 1394/04/31 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام به ادمین های قبیله یه سوال داشتم چرا سایتتون به روز نیست مطلب هاش مال 2500 سال پیشه هر دفعه میام قبیله میبینم که همش تکراریه داستان چیه؟
راستی عارفه جون شما دقیقا به چه صورتی و در چه زمینه ای با گروه کار میکنی ؟
ببخشید واسه سوال دومی فکر نکنید منظوری دارم این سوال رو با توجه به رشتتون پرسیدم .
پاسخ : nagmeh: اینجا 1 ساله که برای همیشه تعطیل شده...کامنت هارو بخونید متوجه میشید.....

این نظر توسط مونس در تاریخ 1394/04/15 و 7:53 دقیقه ارسال شده است

سلامم خوبین خخخ الان لابد میگین چ ساعتیه پی ام دادم خخخ ماه رمضان تون بخیر خوشی این شب ها فراموش نکنید ما روشکلک

این نظر توسط رویاzahra3014 در تاریخ 1394/03/29 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

به هرحال امیر همیشه اصلی ترین بوده وهست بعدم شما نمیخوادبه من یاداوری کنی که سه تایی ترک میدن بیرون خودم میدونممریم جون.بعدم اینجا ملا غلط گیربازی درنیار به خودم بگو خوبشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط maryam7th در تاریخ 1394/03/28 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

زهرا جونم...
امیر جووونت ب تنهایی ترک نمیده بیرون ک...
سه تاشون باهم ترک میدن بیرون...
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رویاzahra3014 در تاریخ 1394/03/26 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

آخ جوووووووووووووووون امیرجونم بلاخره ترک جدید میده بیرون
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط maryam7th در تاریخ 1394/03/08 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

بچه هااااااا آلبوم و آهنگه جدید تو راههههههه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1067
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 145
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 1,304
  • بازدید کلی : 325,127
  • کدهای اختصاصی