loading...
گروه سون
nagmeh بازدید : 1462 نظرات (60)


 

 

میلاد تو طلوع نور

در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب

گلی شکفته در بهار

تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت...

 

 

 

 

 

 

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد


زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت


در آسمان دلم آفتابی شد.


دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی


های دنیا باآمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ،


اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود



و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در


لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو است…


و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه


دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند


آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت


فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود


صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه


زمین را…..    


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Seven در تاریخ 1394/02/07 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارك امير جونم ان شا الله ١٢٠ساله شى دوست خوبم 🎈🎂🎁💝🎆
امير جونم همش به تو فكر مى كنم تو كه هميشه تو دلم هستى و هيچ وقت نمى رى هر چى كه هست عاشقتم 💝💌
تولد اقا امير رو به همه ى طرفرداران گروه سون عزيز تبريك مى گم

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/20 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

اي سبزترين خاطره درعمق وجودو ديشب به حضورت غزلي ناب سرودم گفتندچه داري تواز اين هستي دنيا گفتم اميري كه هست همه بودونبودم!اميرجونم عاشقتم!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/20 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

النازجونم شماكجاميشيني؟شکلک

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/20 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

آره الناز جونم من14سالمه توكرجم زندگي ميكنمشکلکبوووووووووووووووسشکلک

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/20 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام عارفه جونم،خوبي؟ دلم واست تنگيده بود حسابي!الان دقيقا 10،11 روزه كه نيومدم قبيله اگه منو ميديدي فك ميكردي 11روزه مامانمو نديدم افسرده شده بودم يا بهتر درست شده بودم عين معتادايي كه 11روزه مواد مصرف نكردن!!!!!!!!!!!اصن زندگي من بدون شماوسايتتون هيچه واقعا..
تواين چندروز خبر خاصي نشد؟راستي قول داده بودي اون تيكه ي آهنگ
پريا روكه اميروكيارش داشتن حرف ميزدن رو بپرسي هامگه نه؟ميشه خواهش كنم اميرآقاوآقاآرش روراضي كني كه بذارن اسم كوچيك پدرو مادرشون رو بگي؟البته هيچ اصراري ني ها چون خيلي دوست دارم بدونم ميگم.
حالا ميشه بگي؟ يااينكه بايدازطريق ايميل ازت بپرسم يااينكه كلادوست نداريدبگيد؟ مرسي عزيزم دوست دارم هوارتااااااااااااا! التماس دعااااا! 

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/18 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام صدتا سلام به عارفه ي عزيزم دلم واست خيلي تنگ شده بود حسابي اصن نميدوني اين چند ردوز كه اينجانيومده بودم عين معتادا بودم
حالاخوبي؟راستي گلم نپرسيدي آهنگ پريارو؟خواهش ميكنم ازت كه اسم كوچيك پدرومادر اميراقارو بگي البته اگ صلاح ميدونيد آخه خيلي دويت دارم بدونم............مرسي عزيزم دوست دارم
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط elnaz khalilzadeh در تاریخ 1393/04/15 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

roia jooooon toam ahl karaji eival asheghetam rasti mitonam beporsam chan saletchan salete bossssss feshari

این نظر توسط negin در تاریخ 1393/04/11 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

khanoome mohtarami ke baraye track eddea faghat az aghayoone ghannadi tashakor karde boodid aghaye poozeshi ham kam baraye in track zahmat nakeshidan
پاسخ : عارفه:درسته دقیقا حق با شماست نگین جون.من این کامنتو یادم نیست که دیده باشم اگر میدیدم قطعا جواب میدادم

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/08 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها حلول ماه مبارك رمضانو بهتون تبريك ميگم روزه هاتون قبول باشه سر سره ي افطار مارم دعا كنيد دوستون دارم همتونو بووووووووووووووسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : nagmeh : روزه های توهم قبول باشه گلم

این نظر توسط رويا در تاریخ 1393/04/07 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

راستي سلام رسوندي عزيزم ؟خوش گذشت ايشالا؟آره والا تروخدا بپرس 700000بار گوش دادم نفهميدم يادت نره ها!مرسي گلمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1067
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 145
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,328
  • بازدید کلی : 325,151
  • کدهای اختصاصی