loading...
گروه سون
nagmeh بازدید : 699 نظرات (3)
گروه «سون» آخرين كنسرت زمستاني خود را در سالن «ميلاد» نمايشگاه بين‌المللي تهران به صحنه برد. سالن ميلاد، شب گذشته - 24 اسفندماه - مملو از مخاطباني بود كه براي ديدن اجرايي به خوانندگي آرش قنادي‌، اميرقنادي‌ و كيارش پوزشی آمده بودند. اجراي گروه با قطعاتي به سبك «هاوس» آغاز شد و گاهي براي جذب بيشتر مخاطب قطعات «هاوس» به سبك خاصي تنظيم شده بود كه باعث مي‌شد تا گروه «سون» كنسرتي پر انرژي و جوان‌پسند ارائه كند. اعضاي گروه «سون» با طراحي لباس قابل قبول برصحنه اجرا حاضر شدند و اين در حالي بود كه هيچ طراحي صحنه‌اي براي كنسرت انجام نشده بود و تنها آرم شركت اسپانسر در صحنه خودنمايي مي‌كرد. اجرا در عين حال با بخارهايي بر صحنه همراه شد كه تنها پرسروصدا بود و زيبايي چنداني به صحنه اجرا نمي‌بخشيد. بنا بر اين گرارش، اين كنسرت پاپ از صدابرداري مناسبي برخوردار نبود و صداي سازهاي ضربي و كوبه‌اي بيشتر از صداي خواننده به گوش مخاطب مي‌رسيد و شايد گاهي به شكل دو نوازي درامز و پركاشن به نظر مي‌رسيد. اين در حالي بود كه علاوه بر سازهاي سينتي سايزر و الكتريك، سازي چون پيانو نيز در تركيب و سازبندي وجود داشت، اما نواي اين ساز به سختي به گوش مي‌رسيد، به گونه‌اي كه خوانندگان از صدابردار درخواست كردند تا صداي پيانو را بيشتر كند. همچنين همكاري يك اركستر بادي با نوازندگان گروه «سون» و هنرنمايي‌ نوازنده ساكسيفون گاهي فضا را به سمت موسيقي جاز هدايت مي‌كرد كه البته اين سبك مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود. سرپرست اين اركستربادي را حسين شريفي عهده دار بود. سعيد حسن‌زاده (گيتارباس) ،پيمان لطيفي(درامز)، بهروز علي‌ياري(پيانو) و پژمان فرح‌بخش(پركاشن) از جمله هنرمنداني بودند كه شب گذشته كنار يكديگر نوازندگي كردند
nagmeh بازدید : 497 نظرات (0)

کنسرت گروه موسیقی سون روز 27 آبان ماه در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. برنامه ساعت 6:45 دقیقه با 45 دقیقه تاخیر شروع شد که اعتراض حاضران را در پی داشت. در ابتدای کنسرت کلیپی از آلبوم جدید گروه پخش شد و سپس قطعات آلبوم اول این گروه به نام های «یه لحظه چشماتو ببند»، «واست می‌میرم»، «دروغگو»، «پریا»، «ستاره»، «با تو می‌مونم» به اجرا در آمد.قطعات بعدی که خوانده شد «دوست دارم»، «خواهش می‌کنم» و «هرچی بهت می‌گم» نام داشت که گلچینی از قطعات آلبوم جدید این گروه بود.

جمعیت زیادی در این کنسرت حاضر شدند و صندلی های سالن اریکه ایرانیان پر بود. این اجرا مهمان ویژه ای نداشت و تنها بابک بیات بازیگر جوان سینما و تلویزیون از مهمانان کنسرت گروه سون بود که معرفی او با تشویق و سوت همراه شد. یكی از نقاط ضعف برنامه صدابرداری غیر اصولی كنسرت بود كه در آن صدای موزیك به طرز مشهودی از صدای خواننده ها بالاتر و بیشتر شنیده می‌شد. این اتفاق كه در برنامه های قبلی این سالن هم سابقه ای طولانی دارد باعث شد برخی با علامت دست از صدابردار سالن بخواهند كه صدای موزیك را پائین تر بیاورد

گروه «سون» این روزها به شدت در بین مخاطبان موسیقی پاپ مورد توجه قرار گرفته و طرفداران فراوانی دارد. كنسرت هایشان هم همیشه با استقبال خوب دوستدارانشان توام می‌شود و در كمترین زمان ممكن بلیت های برنامه شان به فروش می‌رسد. ولی تاخیر های این چنینی اتفاقی بوده كه كمتر در بنامه هایشان رخ می‌داد و این بار به نوعی خرق عادتی در برنامه های این گروه بود. ولی دلیل این اتفاق چه بود؟ چرا این برنامه با این همه تاخیر شروع شد؟ پشت پرده این اتفاق چه چیزی می‌تواند باشد؟

 
* لباس هایم جا مانده بود!
ارش قنادی می‌گوید: «دوستان و مسئولینی كه قرار بود بحث های پشتیبانی برنامه را به عهده داشته باشند، متاسفانه لباس من را جا گذاشته بودند! دلیل تاخیر در سانس اول برنامه هم همین بود ولی با پی گیری های ما سرانجام برای سانس بعدی لباسها رسیدند و من فقط در همان سانس اول با كت و شلوار آبی بروی سن رفتم. دوستان می‌گفتند این رنگ بیشتر به من می‌آید ولی با توجه به اینكه ما به كار گروهی خیلی اهمیت می‌دهیم و دوست داریم همه یك رنگ بروی سن برویم در سانس های بعدی با همان لباس اصلی گروه بروی سن رفتیم.» این خواننده در مورد انتخاب رنگ «صورتی» برای خواننده‌های «سون» نیز گفت: «به نظرم این رنگ صورتی نیست. چیزی بین زرشكی و قرمز است!»

* آلبوم؟
آرش قنادی در مورد دلایل تاخیر های متوالی در انتشار آلبوم جدید این گروه نیز گفت: « هیچ دلیل خاصی برای این تاخیر ذكر نشده و خود ما هم دقیقا نمی‌دانیم چرا مجوز آلبوم جدید ما صادر نمی‌شود. همه فعالیت های ما در چهارچوب قانون بوده و هیچ فعالیت خارج از عرف هم انجام نداده ایم. موسیقی و ترانه ها مجوز شان صادر شده. حتی طرح روی جلد ما هم مجوز اش اخذ شده ولی معلوم نیست چرا مجوز نهایی انتشار صادر نمی‌شود. امیدوارم با مساعدت خوب دوستان ارشاد كه همیشه نسبت به گروه ما لطف داشته اند این اتفاق زودتر بیفتد تا آلبوم جدید مان پاسخی باشد به ابراز لطف همه هواداران همیشه با معرفت مان. »


* هواداران
قنادی از پی گیری ها و حمایت های هوادارانشان هم به شدت تقدیر كرد و در انتهای صحبت هایش اذعان كرد: «خوشحالم از اینكه طرفدارانمان همه جوره هوای ما را دارند و با ما همراه اند. ما از صبح كه بیدار می‌شویم فقط به عشق طرفداران «سون» و انر‍ژی آنهاست كه سر پائیم و برایشان كار می‌كنیم. امیدوارم آلبوم جدید پاسخی باشد به همه محبت های آنها.»

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1067
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 145
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,301
  • بازدید کلی : 325,124
  • کدهای اختصاصی